هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

مصطفي هاشمی سرمربي تيم بسکتبال مهرام درباره دوره مربی‌گری که در تهران برگزار شد به ايسنا گفت: نمی‌دانم چه بگویم که به برخی برنخورد یا نگویند من خودشیفته هستم. نظرم این است اگر می‌خواستیم کلینکیک برای مربی‌های لیگ برتر بگذاریم؛ مربیانی که باعث افتخار ورزش و بسکتبال هستند باید در سطح دانش آن‌ها این کار را انجام دهیم. آیا برای مربی لیگ برتری کلاس اصول پایه می‌گذارند؟

هاشمي:براي مربيان ليگ برتر کلاس پايه نمي گذارند

مربیان ما جزو بهترین‌های آسیا و بالاتر از آسیا هستند. باید شان آن‌ها حفظ شود. اگر هدف ارتقا است باید دانش جدیدی به آن‌ها آموزش داده شود. اگر من بودم به جای این دوره پنج مسابقه جام جهانی را پخش می‌کردم و از مربیان می‌خواستم درباره آن‌ها بحث کنند. از دفاع و حمله تیمها بگویند. به هر حال با احترام به این مربی که نامش را نمی‌دانم نظرم را می‌گویم چون دلم برای بسکتبال می‌سوزد. فرزند بسکتبال ایران هستم و از دلسوزی می‌گویم.




برچسب‌ها: مربیان,
[ دو شنبه 5 آبان 1393 ] [ 18:10 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 178614
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar